Retourneren
Is je bestelling toch niet helemaal naar wens en wil je deze (deels) retourneren, geen probleem. Ook afgeprijsde artikelen kunnen gewoon retour! Het retour sturen is wel voor jouw eigen rekening.
Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:
- De retourartikelen dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
- Verpak de retourartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
- Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op het artikel of op de verpakking.
- Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of die speciaal zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd.
- Retouren dienen VOORAF aangemeld te worden, u ontvangt van ons dan de retour instructie.
- Meld je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling vooraf aan via het contactformulier op de site o.v.v. je bestelnummer. We vinden het fijn als je de reden van de retour vermeldt (zodat wij onze service daar mogelijk op kunnen aanpassen), maar dit is uiteraard niet verplicht!
- Stuur het artikel zorgvuldig verpakt. LET OP: in sommige gevallen dient het artikel weer terug naar de leverancier gestuurd te worden. Meld je retour dus altijd vooraf aan ons voordat je het product terug stuurt. Instructies hiervoor ontvang je van ons in de mail, nadat je jouw retour bij ons hebt aangemeld.
- De kosten voor de retourzending zijn voor de afzender.
- GK Support is niet aansprakelijk voor vermiste of beschadigde retourzendingen.
- Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren.
- Stuur de retourzending binnen 14 dagen na aankoop retour.
- Het retour te storten bedrag wordt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 10 werkdagen na ontvangst van het artikel terug gestort.
- Uitgesloten artikelen zijn : hygiene artikelen, EHBO, AED artikelen, op maat gemaakte offerte’s.
- Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs.